Splošno o spletni TRGOVINI LUEN.SI
Naša Spletna stran LUEN.SI je nastala iz razloga približati naše proizvode slovenskim uporabnikom po čim bolj dostopnih poštenih cenah v Sloveniji. Splošni pogoji spletne trgovine (LUEN.SI) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-) Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani: www.luen.si v lasti podjetja LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16,4290, Tržič. Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost.Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa. Po oddanem naročilu prejmete DSL v nekaj dnevih po naročilu. Če kakšnega izdelka ni na zalogi , vas obvestimo o spremembi naročila. Podjetje LUEN skupina d.o.o., si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav.
Dostava
Dostava naročenega blaga se izvrši na naslov, ki je naveden ob naročilu.Prodajalec blago oziroma storitev dostavi v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, prodajalec si pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če bo s tem dostava opravljena učinkoviteje. Strošek dostave je vključen v skupni znesek za plačilo. Natančen strošek dostave je prikazan v košarici »Vaše naročilo« pod »Strošek Dostave«. Strošek dostave 5,00 EUR je enoten za celo Slovenijo. Če naročite dva ali več izdelkov z različnimi stroški dostave, se za izračun skupnega stroška dostave upošteva strošek artikla z najvišjo ceno dostave. (Primer: prvi izdelek ima brezplačen strošek dostave, drugi 5,00 EUR… skupni strošek dostave za oba izdelka znaša 5,00 EUR).
Cene in način plačila
Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ta pa je(BREZPLAČNA DOSTAVA) oz. je napisana ob naročilu blaga) navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Plačilo po prevzetju
PLAČILO PO POVZETJU *Pošta Slovenije* Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ob obisku poštarja. Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte. V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na njegovi lokalni pošti.
Plačilo preko plačilnega naloga
Plačilo preko plačilnega spletnega sistema PAYPAL
Plačilo preko plačilne kartice
Koda za popust
Koda za popust
Stvarna napaka I
Kdaj je napaka stvarna? Kadar: • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Stvarna napaka II
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake: Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu , na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: LUEN skupina d.o.o. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja in sicer (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine LUEN.SI in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca. Plačilo storitev servisa v primeru neupravičenega zahtevka garancije ali stvarne napake.
Zavrnjena garancija oz. stvarna napaka
Artikel, ki je prišel na servis in je strokovna pooblapčena oseba ugotovila, da je zahtevek za stvarno napako oz.reklamacija neupravičena ( stranka nosi vse stroške poštnine in popravila artikla). • Stvarna napaka: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Ocene in menenja&priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. LUEN. SI omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih administrator pregleda. Podjetje LUEN d.o.o. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni administratorja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in LUEN. SI dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. LUEN skupina d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu LUEN. SI vključno z objavo oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na LUEN.SI.
Reševanje reklamacij
V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način: • preko elektronskega naslova: reklamacije@luen.si • pokličete na telefonsko številko: 059056927 Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 uro. Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporozumno.V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojnostvarno sodišče glede na sedež prodajalca.
Izključitev odgovornosti
Kupec se izrecno strinja, da prodajalčev račun in ti prodajni pogoji predstavljajo popolno soglasje strank v zvezi s prodajo izdelkov, navedenih na računu, in nobenih drugačnih ali dodatnih pogojev v kupčevem naročilu ali druga predhodna ali poznejša sporočila, ki kakor koli dopolnjujejo, spreminjajo ali kako drugače spreminjajo te prodajne pogoje, so za prodajalca zavezujoča.
Pravila in pogoji v nakupovanja v spletni trgovini narocikocke.si
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom pravila in pogoji sodelovanja v spletni trgovini LUEN. SI (V nadaljevanju : Pravila ) ter se z njimi v celoti strinja. Pravila se lahko spremenijo brez vnaprejšnje napovedi, zato kupcem, ki se vračajo na našo spletno strani priporočamo, da jih pred vsakokratnim nakupom preberejo. Naročilo zavezuje podjetje LUEN skupina kupca do pomembnosti prodajne pogodbe. Naročilo skupaj z računom se hrani v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo kupca na E-naslov narocila@luen.si ali LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič, Slovenija, kupcu omogočimo vpogled do pogodbe v prostorih podjetja.
Pritožbe in spori
LUEN skupina d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.LUEN skupina d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem LUEN.SI lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059056927 ali po elektronski pošti na reklamacije@luen.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@luen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LUEN skupina d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LEUN skuoina d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Druga določila/definicije
Pogodba se sklepa med kupcem (fizičba oseba) ali (pravna oseba) in podjetjem LUEN skupina d.o.o. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. Identifikacijska številka ZA DDV : SI51065657 Matična številka: 3506975 Reg. pri Okrožnem sodišču Kranj: ŠT.SRG1/07237/00 Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0001 5442 844 Delavska Hranilnica. Podjetje je zavezanec za DDV.
LUEN SKUPINA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. LUEN skupina d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem LUEN.SI lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059056927 ali po elektronski pošti na reklamacije@luen.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@luen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LUEN skupina d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LEUN skupina d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Podjetje LUEN SKUPINA d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Naročanje
Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.luen.si v lasti podjetja LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16,4290, Tržič. Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa. Po oddanem naročilu prejmete DSL v nekaj dnevih po naročilu. Če kakšnega izdelka ni na zalogi, vas obvestimo o spremembi naročila. Podjetje LUEN skupina d.o.o., si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav. Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov (narocila@luen.si) ali pokličete na telefonsko številko 05 90 56927 delek naročila. Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino za poštnino. Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte, neodvisno od podjetja LUEN skupina d.o.o.
Naročilo-pogodbe
Plačilo po prevzetju
Osebni prevzem
Naročene izdelke lahko plačate v gotovini osebno v naši pisarni na naslovu, Predilniška cesta 16, Tržič, vsak dan od 9:00 do 15:00 ure. Potrebno se je predhodno naročiti za prevzem blaga. Na telefonu: 05 90 56927 oz. preko e-mail: narocila@luen.si
Odstop od naročenega blaga I
Kupec lahko odstopi od naročila, če so izdelki poškodovani – reklamacija (vrnjeno na stroške podjetja LUEN d.o.o.) Ali pa ne ustrezajo predstavi naročenega blaga (vrnjeno na stroške kupca),in sicer v največ 14. dneh po datuma prevzema pošiljke. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@luen.si Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo: PDF OBRAZEC. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov sedež prodajalca: LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, Tržič, Slovenija Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!Pri odstopu od pogodbe,kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda,se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvoin vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Odstop od naročenega blaga II
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe…Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: reklamacije@luen.si Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Predilniška cesta 16, 4290 Tržič ali ga osebno prinese na sedež podjetja.Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini,razen če je artikel uničen, pokvarjen,izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga,če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon,vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Menjava izdelka
Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da želi zamenjati izdelek, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca. Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo!Izdelek zamenjamo samo v primeru: Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana. Izdelek: Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan,imeti kakršnih koli znakov uporabe, ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino itd. Količina: V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa. V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati. Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oz. ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto. Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli, v kateri ste izdelek prejeli. V primeru, da bo izdelek vrnjen poškodovan, vam izdelka žal ne bomo mogli zamenjati! Paketu mora biti nujno priložen račun. V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati. V tem primeru sta vam na voljo dve opciji: – da paket osebno prevzamete v naši pisarni na naslovu LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. – ali da vam paket pošljemo na vaše stroške. Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru, da bodo poslani na naslov pisarne za reševanje reklamacij, ki se nahaja na naslovu:
Vračilo izdelka
Potrošnik o odstopu od pogodbe in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko št. 05 90 56 927 ali pisno na elektronski naslov: reklamacije@luen.si oziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najdete tu. V primeru odstopa prek obrazca mora obrazec posredovati na naslednji naslov: LUEN skupina d.o.o. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Možnost vračila izdelkov oz. odstopa od pogodbe ne velja v primerih kot jih določa vsakokrat veljavni zakon, ki ureja varstvo potrošnikov. Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen v primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov. – slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 059056927 ali pisno na elektronski naslov reklamacije@luen.si. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 05 90 56 927. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka.Vračilo artiklov Pomembnejši napotki za vračilo artiklov: • Ko vračate artikle prodajalcu (LUEN d.o.o. Tržič), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa. • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16 ,4290 Tržič • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Sredstva, ki jih imate na LUEN računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun. Vračilo artikla za pravne osebe Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 059056927 ali nam pišete na( reklamacije@luen.si.) Z veseljem vam bomo odgovorili.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade. Objava pravil nagradne igre Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.Varstvo osebnih podatkov Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade. Objava pravil nagradne igre Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi,programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani. Vsak kupec se z nakupom in s podanimi kontaktimi podatki strinja s splošni pogoji poslovanja in dovoljuje nadaljnje kontaktiranje izključno po elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih, akcijah, ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov komerciala@luen.si ali po telefonski številki 05 90 56 927. Pravila nagradnih iger Opredelitev pojmov…Organizator nagradne igre je prodajalec LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja. Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov) Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. Pravila sodelovanja v nagradni igri Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre. Elektronsko nagradno žrebanje V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti. Obveznosti izžrebanca Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke: – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Prepoved zlorabe strani
Uporabniki Platforme ne smejo:
- posegati v in / ali onemogočiti katero koli varnostno povezano funkcijo na Platformi ali funkcijo, ki preprečuje ali omejuje uporabo ali kopiranje razpoložljive vsebine;
- objavljati in / ali posredovati na platformo kakršna koli gradiva, ki ogrožajo, obrekujejo, so obscena, žaljiva, pornografska ali žaljiva, pa tudi gradivo, ki lahko sproži rasno sovraštvo;
- posredovati netočne informacije v zvezi z osebnimi podatki, torej uporabljati tuje osebne podatke brez privolitve osebe, na katero se podatki nanašajo;
- lažno nastopati v imenu tretje osebe, podjetja ali organizacije;
- sodelovati v kakršnem koli nezakonitem ravnanju z uporabo Platforme;
- spreminjati, vmešavati, prestrezati ali vdirati v Platformo, z namenom, da bi jo onemogočili;
- uporabljati specializirane programe za prenos vsebin s Platforme;
- naložiti gradivo s spletne strani in ga uporabiti za druge namene.
Če je kateri koli od zgornjih pogojev, lahko LUEN skupina uporabniku onemogoči trajno ali začasno uporabo te spletne strani. Prodajalec( LUENskupina) lahko sprejme tudi druge ukrepe, med drugim tudi prijava uporabnika ustreznim organom.